Service

Wij hebben vaak mogen meekijken met tevredenheidsonderzoeken uitgevoerd door woningcorporaties. Eén van de zaken die ons zijn bijgebleven is de invloed van service op het resultaat van de klanttevredenheid. Eigenlijk is dit niets nieuws. Een goed bedrijf herkent men aan de goede service. En klanten appreciëren dat en geldt ook voor uw bewoners.

De service die een corporatie moet leveren gaat bij woningen niet om bereikbaarheid van de klantenservice of om het bloemetje vanwege het ongemak. Het gaat om de service die verleend wordt op het moment dat er iets is wat direct een negatieve invloed heeft op het woongenot van de bewoner. Van lekkages die per direct verholpen moeten worden tot een verwarming die niet werkt in de winter. Met een snelle effectieve service maakt u het verschil.

Fuerta heeft een pool van medewerkers die voor u klaarstaan. Van ervaren loodgieters tot elektriciens. Wij vinden het belangrijk om met vaste mensen te werken. Wij wijzen een vakman toe aan uw gebouw zodat het probleem snel verholpen wordt.

Afhankelijk van uw wensen kunnen we vakmensen leveren die binnen de afgesproken tijd ter plaatse zijn en eventueel tijdens avonduren, weekenden en feestdagen actief zijn.

Waarom service van Fuerta?

Vaste medewerker

U bewoners krijgen een bekend gezicht over de vloer

Geen vakantie

24 uur, 7 dagen, en 365 dagen in jaar staan wij voor u klaar

Gediplomeerd

Onze vakmensen zijn allemaal gediplomeerd

Vakmensen

Geen alleskunner, maar voor iedere klus een vakman

Snel

Snel ter plaatse om het probleem z.s.m te verhelpen

Garantie

Wij bieden garantie op alle door ons verrichte werkzaamheden

Veelgestelde vragen

Waarom werken jullie met vaste monteurs?

Iedere woningenblok of flatgebouw is anders. Waar zit de hoofdkraan? Hoe ziet de kruipruimte er uit? Hoe lopen de leidingen en kabels? Om tijd te bespraken wat zowel ten goede komt van de bewoners als de opdrachtgever hebben we besloten om met vaste krachten te werken. Met de achtergrondkennis die de monteur heeft kan het probleem snel worden verholpen. Dit is een win win situatie.

Wie moeten mijn bewoners bellen?

In overleg kunnen we u voorzien van een noodnummer. Meestal hebben woningbouwcorporaties een eigen nummer waar reparaties op gemeld kunnen worden. In dat geval raden wij u aan om de oproepen door te schakelen naar Fuerta. De bewoners kunnen in overleg ook contact opnemen via email of eventuele app.

Kunnen jullie de drukte wel aan?

In de jaren dat we service aanbieden hebben we vaak piekmomenten meegemaakt. We proberen de probleem altijd binnen de afgesproken tijd te verhelpen. Daar reserveren we ook de nodige mankracht voor. In overleg met de opdrachtgever zijn er zaken die per direct opgelost dienen te worden, denk aan een badkamerverstopping of een kapotte CV ketel in een huis met kleine kinderen.