Bewoners

Bij Fuerta staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

Laagdrempelig: Wij staan altijd paraat voor de bewoner en zijn goed bereikbaar. Op het moment dat u contact met ons opneemt krijgt u altijd iemand aan de lijn die op de hoogte is van het project. Bij ons dus geen wachttijden of onoverzichtelijke telefoonmenu’s. Wij hebben ruime contacttijden en zijn bij calamiteiten ook buiten kantooruren te bereiken. Zo verlagen we de drempel voor u om contact met ons op te nemen. Bij uw eerste contact houden we uw vragen of opmerkingen bij. Zo weten we bij ieder opvolgend contact waar we zijn gebleven.

Communicatie: Onze duidelijke manier communiceren vind u al terug in onze allereerste communicatie. Namelijk de brief die u krijgt of de medewerker die bij u langskomt voor de eerste kennismaking. Bij ons geen vakjargon of onduidelijke taal, maar duidelijke communicatie.

Snelheid: U wilt ons spreken omdat u iets voor elkaar wilt krijgen of misschien een antwoord op uw vraag. In beide gevallen speelt snelheid een rol. Instanties die lang op antwoord laten wachten zorgen voor stress bij de bewoners. Fuerta staat u snel te woord en onderneemt actie wanneer u daar om vraagt.

Service: Goede service en nazorg heeft direct een positieve invloed op de klanttevredenheid. Wij zijn constant bezig om onze service en nazorg te verbeteren. Verbeteren kan alleen als er word gemeten wat de huidige stand van zaken is. U zult daarom van ons minimaal één keer gevraagd worden om uw mening. Wij gebruiken uw input om onze dienstverlening nog beter te maken.

Voordelen voor u

Eén aanspreekpunt

U heeft één vaste medewerker die op de hoogte is van uw situatie. Deze is gemakkelijk te bereiken is en kan eventueel bij u langskomen

Snel

Zit u met een vraag? Dan moet deze uiteraard zo snel mogelijk worden beantwoord. Wij komen snel in actie en denken met u mee

Duidelijk

Wij zijn duidelijk in onze communicatie. Zo vermelden wij weeknummers en schatten wij de tijdsduur zo goed mogelijk in

"Ik kon met al mijn vragen terecht en alles werd in detail beantwoord"
"De telefoniste wist precies waar ik het over had en had mijn dossier paraat"
"Voor de antwoord op mijn vraag is er zelfs iemand op bezoek geweest"